lauantai 15. joulukuuta 2012

Isoja haleja ja iso anteeksi pyyntö! :)


Heeipsuliveei!<3

Oon tosi pahoillani ku en oo tullu kirjottelemaa teille mitään! =( En oo suoraan sanottuna kerenny.. koska on ollu kokeita, sain enkun kokeen ja sain siitä 9-, oli kuulemma luokan paras :D yeah!
Sitte oon ollu kavereitten kans myöhää ulkona ja sit ollaa käyty ostoksilla.Äikänki koe oli tossa paari päivää sitte. nii en oo kerenny=(
Tänää kuitenki kihartsin mun hiukset ja laitoin ne tollee kivasti sivulle(:!
Sitte olin Jennan ja Amron kans, oli kivaa. Käytii kaupassa ostamassa nuudelia, omnamnam!(;
AINII! Mulla on maanantaina se mun tanssiesitys, nii siihenki on ollu sit vähä pakko harjotella:/ Pyydän äitiä tai sitte Claudiaa ja Amroa kuvaamaa sitä. :) Onneks ei tarvi mennä yksin! OON NIIN ILONEN! Koska nyt pari kertaa oon joutunu menee yksin ku kukaan ei oo tullu mukaan :(:( Mut kiitos teille ku tuutte<3(:
On niin paljon kerrottavaa!(: Sitte eilen Julialta tuli taas uus kirje(:<3
Huomenna yritän kerkee tulla kirjottelemaa mutta eipä tässä muuta ollu.

PS. saatatte olla tosi pettyneitä noista kuvista=( Mutku kamerasta on patterit loppunu ja puhelimesta akku :/
ni anteeks siitäki!

-Maarit



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti